دست نوشته های شیدا جاوید

انچه ارزو داشتیم و در استفاده از آن ب خطا رفتیم

سالها پیش ک فضا از این بسته تر بود، امید داشتیم ک روزی برسد فضا باز تر شود و مثلا من خیالم راحت شود برای دادن عکس و فیلم ب یک نفر... همانی ک پنهانی همدیگر را دوست داریم... و آشکارا نمیتوانیم باهم باشیم

چ شد ک فضا کمی باز شد و ما فراموش کردیم عکس و فیلمهایمان را قرار بود فقط یک نفر ببیند‌.. نه هر بابایی!

چ شد ک آرزو داشتیم مثلا دوربینی شخصی داشتیم و میتوانستیم لحظات نابمان را با حس حضور یار درآمیزیم و برایش مخابره کنیم اما
بواسطه گوشی های موبایل، دوربین های خوبی هم در اختیارمان قرار گرفت اما فقط برای پز دادن از لحظاتمان عکس و فیلم گرفتیم و مخابره کردیم

تمام این ها بیهوده نگاری و عبث پروری است ک در فضای مجازی به آن عادت کرده ایم
 


برچسب‌ها: مجازی, سرگردان, بحران_هویت, بیهدف
+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۹ساعت 23:25  توسط شیدا جاوید  |