چقدر سر مرگ هدیه(فریبا) تو قسمت شونزدهم عاشقانه گریه کردم
همین جور اشک به پهنای صورتم میریخت پایین و کل صورتمو خیس کرد
درسته فیلم بود ولی وقتی این نقش های زیبا رو تو یه فیلم می بینم گریه م میگیره
از اینجور آدما تو دنیای واقعی خیلی کم میشه دید
میخوام بگم مردونه مُردی... دمت گرم
میخوام بگم مرگ باعزت رو به زندگی با ذلت ترجیح دادی دمت گرم
میخوام بگم روی اونایی ک فقط ظاهرشون مردوونه س و فقط اسم مرد رو یدک میکشن ولی یک جو بویی از مردونگی و غیرت نبردن، سیاه کردی
میخوام بگم دم اینجوری آدمای غیرتی گرم
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 15:18  توسط شیدا جاوید
|
تو رابطه به یه جایی میرسی ک انقدر رو طرفت حساس میشی ک میزنی یه چیزاییو خراب میکنی
همونجا باید دست نگه داری
یه وقتایی هم باید بذاری و بری
تا بدتر از این اتفاق نیفته
تا کار بیخ پیدا نکنه و کار به جاهای باریک تر نرسه
تا زخم عود نکنه و عمیق تر از اونی نشه ک بشه جلوشو گرفت
اینجاس ک تو یه دوراهی گیر میکنی
یا بمونی و ادامه بدی و خودتو طرف مقابلتو بترکونی و تمام خاطرات خوشتون رو تبدیل به تلی ازآوار و ویرانه کنی
یا خیر و صلاح دو طرفو بسنجی و بری
اینجاس ک هر چقدرم عاشق باشی باید عقلتو حاکم کنی تا نذاری این عشق تبدیل به نفرت شه
این رفتن ارزش داره چون هنوز عاشقی
این رفتن شهامت میخواد چون یه جایی از قلبت کنده میشه و جای خالیشو شاید هیچ وقت نتونی پر کنی
ولی در عوض با وجدان راحت میخوابی
با خیال راحت از اینکه از رو خودخواهی به این رابطه ادامه ندادی تا بعدا پشیمون شی
با خیال راحت از اینکه پا گذاشتی رو دلِ بی قرارت تا ظلم نکنی به خودت و طرف مقابلت
این رفتن شهامت میخواد
این رفتن مقدسه
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 10:53  توسط شیدا جاوید
|
اگر ما مردم را از عقوبت آن دنیا نترسانیم و در این دنیا از سرنیزه و مشت و توسری نترسانیم فردا کلاهمان پس معرکه است. اگر عمله روزی ده ساعت جان می کنه و کار می کنه و به نان شب محتاجه و من انبار قالی ام تا طاق چیده شده باید معتقد باشه که تقدیر این بوده!
فردا بیا به آنها بگو که همهٔ اینها چرت و پرته که او کار کرده و من کارشکنی کردم، آنوقت خر بیار و باقالی بار کن! دیگر جای زندگی برای من و شما باقی نمی مانه! برای اینکه ما به مقصود برسیم باید ملت ناخوش و گشنه و بیسواد و کر و کور بماند و حق خودش را از ما گدایی کنه؛ ولی فراموش نکنید که ظاهرن برای مردم باید اظهار همدردی و دلسوزی کرد چون امروز مد شده، اما در باطن باید پدرشان را درآورد.
تو تنها اسیر شکم و زیرشکمت هستی. حرص میزنی که این زندگی ننگین که داری در زمان و مکان طولانیتر بکنی. از کرم، از خوک هم پست تری! تو پستی را با شیر مادرت مکیدی. کدام خوک جان و مال همجنس خودش را به بازیچه گرفته یا پول آنها را اندوخته و یا خوراک و دوای آنها را احتکار کرده؟! تو خون هزاران بی گناه را از صبح تا شام مثل زالو میمکی و کیف میکنی و اسم خودت را سیاستمدار و اعیان گذاشتی!
از کتاب
#حاجی_آقا
#صادق_هدایت
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم تیر ۱۳۹۶ساعت 20:20  توسط شیدا جاوید
|
متنی ک بهنوش بختیاری در مورد آتنا در اینستاگرامش گذاشته
اشکمو د رآورد

#آتنا_اصلانی
دختر ناز و معصوم 7 ساله ای ک با تجاوز یک آدم نمای حرومزاده تیکه تیکه شد
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۶ساعت 13:21  توسط شیدا جاوید
|