خطاب ب یک مخاطب قدیمی
جناب م-ح
عرض سلام
لازم دانستم در این پست ادای احترامی کرده باشم ب شما ب عنوان مخاطب قدیمی این وبلاگ.
و اینکه خوشحال شدم از دیدن کامنتت و اینکه بعد از گذشت سالها هنوز اینجا را فراموش نکردهای
بله همانطور ک گفتی با ظهور اپلیکیشنهای مختلف، وبلاگ و وبلاگنویسی از رونق افتاد.
اما راستش من همچنان برای ثبت نوشتههایم اینجا را ترجیح میدهم
و البته صفحه اینستاگرامی هم دارم ک استوریمحور است
وخوشحال میشوم آنجا هم شما را ببینم
سالم و مستدام باشید
+ نوشته شده در جمعه ششم خرداد ۱۴۰۱ساعت 20:38  توسط شیدا جاوید
|