دست نوشته های شیدا جاوید

خطاب ب یک مخاطب قدیمی

جناب م-ح

عرض سلام 

لازم دانستم در این پست ادای احترامی کرده باشم ب شما ب عنوان مخاطب قدیمی این وبلاگ.

و اینکه خوشحال شدم از دیدن کامنتت و اینکه بعد از گذشت سالها هنوز اینجا را فراموش نکرده‌ای

بله همانطور ک گفتی با ظهور اپلیکیشن‌های مختلف، وبلاگ و وبلاگ‌نویسی از رونق افتاد. 

اما راستش من همچنان برای ثبت نوشته‌هایم اینجا را ترجیح می‌دهم

و البته صفحه اینستاگرامی هم دارم ک استوری‌محور است

وخوشحال میشوم آنجا هم شما را ببینم

سالم و مستدام باشید

+ نوشته شده در  جمعه ششم خرداد ۱۴۰۱ساعت 20:38  توسط شیدا جاوید  |