دست نوشته های شیدا جاوید

من عاشق شهدام

دیروز با نازپری تنها بودم

آهنگ از کرخه تا راین رو از گوشی م انتخاب کردم

نازپری گفت اه غمگین نذار

همینجور تصاویر شهدا و صحنه هایی ک با دیدن فیلم ها و تصویر سازی های خودم و مشاهداتم تو راهیان نور از جبهه و جنگ دیده بودم تو ذهنم مرور میکردم همراه با این اهنگ

نازپری غر میزد ک آهنگتو عوض کن

رو زمین دراز شدم و به نازپری گفتم من شهدا رو خیلی دوس دارم

بعد گریه م گرفت

نازپری گفت تو چرا مثل بچه های دو ساله گریه میکنی

و همنیجور تکرار میکردم من عاشق شهدا هستم

اسم آهنگ: سفر به چزابه بود... اشتباها فک رکردم از کرخه تا راین بود

+ نوشته شده در  سه شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 20:23  توسط شیدا جاوید  |