من عاشق شهدام
دیروز با نازپری تنها بودم
آهنگ از کرخه تا راین رو از گوشی م انتخاب کردم
نازپری گفت اه غمگین نذار
همینجور تصاویر شهدا و صحنه هایی ک با دیدن فیلم ها و تصویر سازی های خودم و مشاهداتم تو راهیان نور از جبهه و جنگ دیده بودم تو ذهنم مرور میکردم همراه با این اهنگ
نازپری غر میزد ک آهنگتو عوض کن
رو زمین دراز شدم و به نازپری گفتم من شهدا رو خیلی دوس دارم
بعد گریه م گرفت
نازپری گفت تو چرا مثل بچه های دو ساله گریه میکنی
و همنیجور تکرار میکردم من عاشق شهدا هستم
اسم آهنگ: سفر به چزابه بود... اشتباها فک رکردم از کرخه تا راین بود
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 20:23  توسط شیدا جاوید
|