پلاسکوها را دریابید
ساختمونی هم ک ما توش کار میکنیم خیلی قدیمیه
شاید حتی از پلاسکو هم قدیمیتر
اما اینکه دقیقا چند سال از ساختش میگذره رو نمیدونم
بعد از ریزش پلاسکو، این نگرانی برای ما هم بوجود اومده به خصوص ک این ساختمون بارها دچار نوسانات برقی شده و چند باری هم برقش اتصالی کرده و سیستم های مار و سوزونده
امروز آخر وقت رفتم اتاق همکارم... جلوی بخاری روی دو پا نشسته بودم....
و همینطور ک داشتم با گوشی حرف میزدم به صندلی چرخدار دوستم ور می رفتم
یهو دسته ای ک زیر صندلیش تعبیه شده بود رو کشیدم بالا
فکر نمیکردم اتفاقی بیفته ولی یهو ارتفاع صندلیش انقدر کم شد ک انگار صندلیش سقوط کرد
دوستم ترسید و از رو صندلیش پرید
یه آن فکر کرد ساختمون ریزش کرده زیر پاش خالی شده
از دیدن این صحنه چنان خندیدم ک زبون کوچیکه حلقم پیدا شد
مدت ها بود اینجوری نخندیده بودم
+ نوشته شده در یکشنبه سوم بهمن ۱۳۹۵ساعت 18:10  توسط شیدا جاوید
|