دست نوشته های شیدا جاوید

ناپاکی رو در خودت دیدی ک راحت به دیگران نسبت میدی

آخه مرتیکه هرزه تو ک میای اینجا به قلم من توهین میکنی و سر اندر پای ناپاک خودتو به قلم من نسبت میدی و میگی قلمت ناپاک شده چی میدونی از سبک زندگی من؟!

بیا همینجا یه دوئل راه بندازیم تو خودتو معرفی کن منم خودمو... ریز زندگیمونو بریزیم رو دایره ببینیم کی از همه ناپاک تره

البته من تقریبا هر چی بوده رو اینجا نوشتم ولی تو چی؟ حاضری ذره بین بذاریم ببینیم چند مرده حلاجی؟!

من روحیه انقلابیمو واسه امثال تو ک میخوان با حرف های زشت و نامربوطشون به این و اون وصله ناجور بزنند و پاکی ها رو ناپاک جلوه بدن و به راحتی هر کسی رو تخریب کنند، به کار می برم و خشم انقلابیمو سر امثال تو خالی میکنم لجنِ دون مایه

تو خودتو دوست من نام گذاری کردی بیا وارد این دوئل شو و ببینیم کی زندگی ناپاکی داره

+ نوشته شده در  چهارشنبه پنجم آبان ۱۳۹۵ساعت 15:14  توسط شیدا جاوید  |